Антипатия

Маған осы актриса ұнамайды. Юн Ын Хе (Yoon Eun Hye). Ең бірінші рет, «Первое кафе «Принц» дорамасында көрдім. Ол кезде ұлдың рөлін сомдайды. Кіп-кішкентай болып, опырып тамақ жеуіне де сенбедім, сосын кейін шефімен болған махаббатқа да. «Дворец» деген сериалды мақтап еді, соны көшіріп алып, осы актрисаға басқаша көзқараспен қарайын деп тырысып едім, сериал да туфта болып шықты. Бізде кейін «Моя прекрасная леди» көрсетілді, онда да мен еш тартпады. Жалпы осы актриса ойнап жатқанда, бір түрлі сериалдардан жалығып кететін сияқтымын.

Пы.Сы. Қазір қарасам, ол менің мамамның туылған күнінде туылыпты (3.10.1984). Қалайша? – деп тағы көңілім түсіп кетті. Таразы белгісіндегі адамдармен жақсы тіл табысып кететін едім. Бәлкім өмірде таныссақ, ол адам ретінде маған ұнап кететін ба еді… )))

Сіздер де антипатияларыңызды айта отырыңыздар. ))

9 thoughts on “Антипатия

  1. ну айтпа деп екінішісі қосылып кетіпті дейді🙂😉
    Маған осы қыз боп жатқан сериалда ұнап жүр. Білмейм бір таза қыз сияқты көрінеді ))))))) Күлкісі тема енді. Хотя тістері қисық болса да ))))

  2. уахаха таразы белгісі? неге дегенің? бәрінен күлкілі болды:))))))
    иә таразылар супер болады:))))) деп қойайын мен де:)))
    былай нормально бұл актрисаны қабылдай аламын сүйемін демесем де:)). Менің ең жыным ұстайтын актриса эапондықтардан АЯСЭ ХАРУКА сол актриса үшін 2009 ең рейтингі жоғары сериалын қарамадым, содан бұл болмас деп Мерцание светлячковты қарап шықтым енді, бірақ сонда да көзқарасым аса өзгере қоймады.

  3. Менде таразыларды обожаю, олар сондай супер-пупер ))))))) Сондай керемет жандар десем иә :)))
    Ал негізі кейбір актерлерді қабылдау мүлдем мүмкін емес, қай рөлде ойнаса да, неге екенін өзім де түсінбеймін.

  4. маған бір қыз ұнамайтын еді. атын білмеймін.

    симпатия (біреуді ұнатсаң, минустарын көрмей қалатын), антипатия да (ұнамаса, басқа мың жақсы қасиеті болса да ұнамай тұратын) маңызды. Осы екі сезімге берілмей барлық нәрсені / адамды объективно бағалай білу үлкен іс. осыны меңгере алсақ, өміріміз де жақсыға өзгеретін болад д/о.

Пікір қалдыру

