Менің ұлдарым (The Sons of Sol Pharmacy House / My Too Perfect Sons)

  • Жанр: Отбасылық романтика
  • Эпизод: 54
  • Кореядағы көрсетілім: 11-Сәуір-2009 – 11-Қазан-2009

Синопсис:
Дәріханасы бар үйдің төрт баласы жайлы отбасылық романтикалық сериал. Бұл сериал үйленбеген төрт ұлы бар ана мен оның көршілері жайында. Анасы ұлдарын мақтан тұтады, оның ойынша ұлдары шетінен сымбатты, керемет қыздарға лайық. Алайда көршілерінің ойы басқа. Олардың ойынша ұлдарының әрқайсының өз кемшіліктері бар, сол себепті де үйленулері де қиын.

Рөлдерде:
Song отбасы

Oh отбасы

  • Yoo Ha NaOh Eun Ji (актриса)
  • Kim Yong Gun – Oh Young Dal (әкесі, телевизия директоры)
  • Kim Hye Ok – Ahn Moon Sook (анасы)

Lee отбасы

Басқа рөлдерде

Марапаттаулары

  • 2009 KBS Drama Awards: Үздіктер топтамасы – Үздік актер (Son Hyun Joo)
  • 2009 KBS Drama Awards: Үздіктер топтамассы, Үздік актриса – (Yoo Sun)
  • 2009 KBS Drama Awards: Екінші пландағы үздік актер (Yoon Joo Sang)
  • 2009 KBS Drama Awards: Үздік жұп (Lee Pil Mo мен Yoo Sun)
  • 2009 KBS Drama Awards: Үздік сценарий (Jo Jung Sun)

Сериалдың орташа рейтингі – 30%

1 ұлы: JIN-PUNG

2-ұлы: DAE-PUNG

3-ұлы: SUN-PUNG

4-ұлы: MI-PUNG

Саундтрек The Classic – түсіріп алу

Sol Pharmacy OST 01 – түсіріп алу

Дереккөз: http://www.dramabeans.com, wiki.d-addicts.com

49 thoughts on “Менің ұлдарым (The Sons of Sol Pharmacy House / My Too Perfect Sons)

  1. Айта кететін жәйт, өзім бұл сериалды көрмедім (өйткені Қазақстан телеарнасынан түскі уақытта беріледі, ол кезде жұмыстамыз), сондықтан рецензия жасай алмадым, тек басты мағлұматтарды беруге тырыстым. Интернетте аударылған нұсқасы жоқ. Өйткені сериал 54 сериядан тұрады. Оны субтитрлармен аудару өте қиын. Тек ағылшынша көреміз демесеңіздер. ) Назарларыңызға рахмет!

    • Меніңше бұл кино өте қызық. Әсіресе маған Lee Pil Mo ның ролі қатты ұнадйды. Жас балаша ғашықпын демим бірақ қатты ұнайды. Өте жақсы кино!!!

  2. Өткенде жұмыстан ертерек келген кезімде бір сериясын көрген едім. Былайынша ұнамады, жеңіл, отбасылық кино. Әрине, бір серия арқылы баға беру қиын ғой. Үлкен ұлы қарапайым, екіншісі қулау, қыздарға көз салғанды жақсы көретін болып көрінді. Төртіншісі мейірімді студент. Ал, үшіншісі есімде қалмапты.

  3. бұл корей телехикаясы маған қатты ұнайды…күлкілі және қарапайым өмірден алынған…маған ең кіші баласы Ми Пун мен тілші баласы Сон Пун ұнайды…осындай телехикаялар көбейе берсін!!!!!!

  4. Менің жаңа үйімде көрсетпейді екен, Астанада жүргенде көріп жүр едім. Басында ұнамаған. Кейін отбасымен көріп отырып, отырып қалдым сериалға. Қазір не болып жатқанында білмеймін. Маған да екінші ұлы ұнайтын тұрі жаңынан)). А так барлық ұлдарының мінездері жұмсақ.

  5. movie-k.ucoz.ru – осы сайттан онлайн Менің ұлдарым телехикаясының соңғы бөлімін онлайн көруге болады, ұсынамын. Ең жаңа дормалар осы сайттан көрем, айтеуір өзіме ұнайды

  6. Менің ұлдарым маған өте қатты ұнады. Күлкілі әрі қызықты сериал.Маған Сон Сон Пун мен О Ынжи ұнайды)))

  7. маган да бул кино катты унайды асiресе пок шиль мен тэ пунь осындай корейски сериалдарды коп косса екн

  8. қалдырмай көруге тырысамын. шынымен де қызықты сериал. тіпті үйлене алмай жүрген ұлдары ендігі өздеріне жарасымды жұптар тауып алыпты. Жин Пун мен Су Жин да керемет жарасады ғой!

  9. Шындығында да Менің ұлдарым телехикаясы барша отбасыға арналған өте қызықты әрі күлкілі сериал!Актерлері де жақсы таңдалынған

  10. I i i Muminder(adamdar) kumandar,kozderindi awyndar,koreidin akterlerine tabyngany nes,arbir bolgan kinosy saiyn oibai IDJEN JAKSY,oibai 4E HU jaksy,oibai mynau jaksy disinderde kaladygo sol bari umytylyp!Odanda sol kinolardan ozderine kerekti sabak alyndarda tastasandarw,arbir kino kitapko,arbir kinony karap bitsen bir kitap okyp wykkandai bolasyn!Sondyktan kaidagy jok koreidin kangyp jurgen akterlerine tabynganwa,SOGAN NAMYSTANYP OZIMIZDEN SONDAI KINOLAR WYGARUGA OZ ulesindi kospaisynba?meniki kateme?Kopke topyrak wawpai ak koiaiyn,birak kazirgi kop jastar koreidin akterlerine tabynady!

  11. Дурыс айтасын Бико. Солардын суреттерин жинайтындар да бар. Бирак биздин Отандык кинолар да дамып келе жатыр гой. Бизден де тамаша кинолар шыгады деген умиттемин. Менин улдарым оте кызыкты кино. Калдырмай коруге тырысам)))))))))))

  12. Мына сериялды калай карауга болады сайтын билсендер жазынызшы. Мен кино бастылганда сабакта болам Коре алмай журмін

  13. Бұл киноға сөз жок к0. 2-ші баласы Тэ Пун (кинодағы есімі) соның рөлі қатты ұнады, оның қылықтары, қыздарға қырындағаны, түрі менің дос балама ұқсайды, аумайды деуге болады.

Пікір қалдыру

